Getuigenissen

"Ik weet niet wat er gebeurd is tijdens de sessie, maar ik was na afloop heel emotioneel. Oude herinneringen kwamen boven."  [Els]


"Ik ben jou de afgelopen dagen al heel dankbaar geweest. Mijn nekpijn is weg en ik voel me veel energieker. Dus cranio heeft echt zijn werk gedaan!" [Liesbeth]


"x." [x]



"Het lukte me om snel om mijn gemak te voelen en vertrouwen in het proces van de stille en zachte methode. Je manier van werken voelt erg zorgend en geruststellend. Ik voelde telkens een duidelijke release bij zo goed als elke stap ." [Nathalie]